Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Κουκουβάγιες της Αθηνάς


Ότι θα έφτιαχνα τόσες πολλές και διαφορετικές κουκουβάγιες φέτος ούτε που το φανταζόμουνα...Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως πέρσι δεν μπορούσα ούτε κουμπί να ράψω, ούτε κάλτσα να μαντάρω που λέει ο λόγος..

Ότι θα δενόμουνα τόσο πολύ με ανθρώπους ώστε να τους νιώθω οικογένεια σε τόσο σύντομα χρονικό διάστημα σε ένα ξένο για μένα μέρος, ούτε και αυτό το φανταζόμουνα.

Και η Ρένα υπήρξε ένας από αυτούς τους λίγους ανθρώπους που με έκαναν να νιώθω έτσι..Συντονιστήκαμε εξαρχής στις ίδιες περίπου φάσεις, μοιραστήκαμε το ίδιο χιούμορ και αναγνωρίσαμε τις ίδιες κοινές κρητικές ρίζες. Και δεν θα μπορούσα να την παραλείψω από την σημερινή μου ανάρτηση αφού υπήρξε από τις πρώτες που έβλεπαν κάθετι καινούργιο που έφτιαχνα, φανατική μου θαυμάστρια (όλα ωραία τα έβρισκε- και τελικά σταμάτησα να την ρωτάω λόγω έλλειψης αντικειμενικότητας!!) και τέλος έγινε ο συνδετικός μου κρίκος με την μαμά της Αθηνάς. 

Η μαμά Κάλλια μου έδωσε μόνο μια "εντολή" : ρομαντικά υφάσματα..
Και εγώ έβαλα όλη μου την καλή διάθεση για να μην την απογοητεύσω για την πλήρη ελευθερία..

Όσο τις έφτιαχνα σκεφτόμουν ότι θα μπορούσε κατά μια έννοια η λέξη "χειροποίητο" να είναι συνώνυμη με την λέξη "μοναδικό"..Και αυτό γιατί οι κουκουβάγιες της Αθηνούλας είναι όλες μοναδικές σαν και εκείνη.

Αποφασίσαμε αρχικά εγώ και ο μάνατζερ(!) της Κάλλιας, η Ρένα, να φτίαξουμε 2 διαφορετικά σχέδια χρησιμοποιώντας το ίδιο πατρόν.. 

Τις μισές τις φτιάξαμε με εξωτερικό γαζί και μόνο κοιλίτσα:


Και τις υπόλοιπες με φτερά και κορδελίτσες γαζωμένες από τις οποίες έδεσα τα κουφετάκια


ή με κοιλίτσα και φτερά μαζί.



Στην προσπάθεια μου να ευχαριστήσω την Κάλλια χρησιμοποίησα κάνοντας συνδιασμούς πάρα πολλά διαφορετικά υφάσματα και έδεσα τις κουκουβάγιες μας με τριών ειδών διαφορετικά δεσίματα.. Πραγματικά οι φωτογραφίες που βγάλαμε δείχνουν κάποιους μόνο από τους διαφορετικούς συνδιασμούς..



Τέλος το δωράκι μου για την Αθηνά-έμπνευση της στιγμής- ήταν ένα κουτί μέσα στο οποίο εγώ έβαλα τα προσκλητήρια,




                                                      

αλλά το προτείνω για να βάλουμε μέσα τα μαρτυρικά της βάπτισης 



ή τα ενθύμια από την βάπτιση για θα γίνουν θησαυρός για εκείνην όταν μεγαλώσει.












Αυτές λοιπόν είναι οι συλλεκτικές μπομπονιέρες κουκουβάγιες της Αθηνούλας, ξεχωριστές για κάθε καλεσμένο...Ελπίζω να σας άρεσαν..

Να μην ξεχάσω να σας πω ότι το xartonakikordelitsa είναι εδώ και λίγο καιρό και στο facebook, οπότε αν σας αρέσει είστε ευπρόσδεκτοι να κάνετε like.. 
(https://www.facebook.com/xartonakikordelitsa)


Θα επιστρέψω σύντομα με μια διαφορετικού θέματος βάπτιση για την οποία έχουμε κάνει πολλά όνειρα , μήνες τώρα!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου