Κυριακή 4 Μαΐου 2014


Κουκουβάγιες της Νεφέλης



Μόλις συνειδητοποίησα ότι πέρασε πάνω από ένας μήνας από την τελευταία μου ανάρτηση!!

Λίγο η ματακόμιση στο καινούργιο σπίτι, το Πάσχα, οι φιλοξενούμενοι, ο καιρός που επιτέλους "άνοιξε" και βέβαια οι κουκουβάγιες της Νεφέλης, πέρασε ο καιρός και μπήκαμε στον Μάη..

Δημόσια ευχαριστώ λοιπόν σε όλους εκείνους (και στην μικρή Νεφέλη φυσικά) που έκαναν τις μέρες μου να γεμίσουν δημιουργικά και ευχάριστα.

Όσο εγώ έφτιαχνα αυτές τις μπομπονιέρες, η Σοφία δίπλα μου, ανέβαινε στο παράθυρο, έπαιρνε τα κομματάκια των υφασμάτων που περίσσευαν, τραβολογούσε και ένα καλώδιο handsfree και το μετέτρεπε στην δική της πρωτότυπη βελόνα και κλωστή για να ράψει.

***

Η μανούλα της Νεφέλης, για να έρθουμε και στην αιτία της σημερινής ανάρτησης,  είχε ουσιαστικό και πολύ ενεργό ρόλο στην δημιουργία της μπομπονιέρας για την βάπτιση της κορούλας της, αφού ουσιαστικά το πατρόν της κουκουβάγιας είναι δική της πρόταση. Την αποδέχτηκα βέβαια με χαρά γιατί αφενός μου άρεσε πάρα πολύ και αφετέρου αυτό το πατρόν διέφερε από αυτά που έχω ήδη φτιάξει..

Συζητώντας για τις λεπτομέρειες της μπομπονιέρας προσπαθήσαμε να ακολουθήσουμε σε σημεία το προσκλητήριο της βάπτισης και έτσι κρατήσαμε στις μισές μπομπονιέρες τα χρώματα του προσκλητηρίου (ροζ-καφέ), το πονηρά κλεισμένο μάτι αλλά και το φιογκάκι.








Στις υπολοιπες κουκουβάγιες συνδιάσαμε ροζ ριγε με φλοράλ υφάσματα.







                                         





Βάλαμε θυλάκι σε όλες τις κουκουβάγιες για να κρεμάσουμε απο εκεί τις κορδελίτσες με τα κουφετάκια μας...











***


Τέλος, επειδή με ρωτάτε, να σας πω ότι με άλμπουμ και βιβλία ευχών δεν ασχολούμαι, αλλά τα ωραιότερα νομίζω τα έχω δει στο http://art-makes-me-happy.blogspot.gr/

Και αφού ο λόγος είναι για κουκουβάγιες, σας δείχνω το βιβλίο ευχών που έφτιαξε η Ρούλα του art makes me happy με αντίστοιχο θέμα. Το είδα στο blog της και ενθουσιάστηκα:







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου